Telefon Şakası Yapma Programı

Telefon Şakası Yapın

Amcaoğluna telefon şakası yapmak amacıyla google’da “telefon şakası yapmak” diye aratıyordum. Birden bir forumda bu program ile karşılaştım. Çokta hoşuma gitti. Telefon Şakası yapacakların gerçekten işine yarayacak güzel bi program.

Gelelim programı bilgisayarınıza nasıl indirebileceğinize. İlk BURAYA TIKLAYARAK rapidshare’dan winrar dosyasını indiriyorsunuz.

Sonra indirdiğiniz winrar dosyasının içine girerek şaka programının setup dosyasını buluyorsunuz. Daha sonrada setup’a girerek programı bilgisayarınıza kuruyorsunuz. Basit ve eğlenceli bir program. Ben amcaoğluna şaka yaptım. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Hatta gülmekten kırıldık diyebilirim😀

Bilgi: Sitemizden indirdiğiniz dosyaları sizlere sunmadan önce kendimiz deniyoruz. Ancak herhangi bir sorun çıkarda sizlere tavsiye ettiğimiz program bilgisayarınıza hasar verirse TeknoYazar ekibi olarak sorumluluk kabul etmemekteyiz.

23 thoughts on “Telefon Şakası Yapma Programı

  1. selam arkadaslar radyo ve tv kanali actirmak isteyen arkadaslar varsa burada ben yardimci olurum sizde kendi yayınızı belli bir ucretle kurun yayına baslayın sms icin BİLGİ YAYIN yaz 5369672824 iyi gunler LLİVESTREAM-TV

  2. selam arkadaslar radyo ve tv kanali actirmak isteyen arkadaslar varsa burada ben yardimci olurum sizde kendi yayınızı belli bir ucretle kurun yayına baslayın sms icin BİLGİ YAYIN yaz 5369672824 iyi gunler

  3. selam arkadaslar radyo ve tv kanali actirmak isteyen arkadaslar varsa burada ben yardimci olurum sizde kendi yayınızı belli bir ucretle kurun yayına baslayın sms icin BİLGİ YAYIN yaz 5369672824 iyi gunlr

  4. I like this post, enjoyed this one regards for posting. He removes the greatest ornament of friendship, who takes away from it respect. by Cicero. kkcckadgkgdfdede

Bir Cevap Yazın

