Güzel Bir Oyun: Zuma Deluxe

Zuma Deluxe
Okulda arkadaşların flash belleğinde gördüm bu oyunu. Hoşuma gitti. Hemen kendi flash belleğime aktardım. Öncelikle şunu belirteyim; dikkat edilmezse bağımlılık yaratacak bir oyundur. Çünkü bölüm geçe geçe bitmiyor. Hep arka arkaya bir sürü bölüm geliyor. Vakit öldürmek için ideal. Boş vaktinizde canınız sıkıldımı açıcaksınız Zuma’yı. Vaktinizi eğlenceli bir şekilde geçireceksiniz.

Oyunda amaç aynı renkteki topları birleştirmek. Sadece fareyle oynanıyor. Ekranda bir kurbağa var. Kurbağanın ağzına gelen herhangi bir renkteki topu, aşağıda dizili halde gelen toplardan aynı renkte olanla çarpıştırmaya çalışıyorsunuz. Oyun çok eğlenceli. Benim hoşuma gitti. Bugün 1 buçuk saat kadar bıkmadan oynadım. En sonunda “ulan bana ne oldu, kaptırmışım kendimi kaç saat geçmiş” dedim bıraktım. Eğer saatin farkına varmasaydım kim bilir kaç saat öldürcektim bu oyunla. Aman dikkat edin bağımlı olmayın. Ben kendimi kontrol altına alabildim. Sizde dikkat edin.

Oyunu İndirmek İçin Tıklayın! (139 KB)

Güzel Bir Oyun: Zuma Deluxe” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

