E-Okul Geçici Süre Servis Dışı

Eokul
Uzun zamandan beri veli bilgilendirme sistemine erişilemiyen, öğrencinin karne öncesi dostu E-Okul bugün bir duyuru yayınlamış. Duyuruda denildiğine göre E-Okul’u artık saatli kullanacakmışız ) Hani eskiden belediye suları gece belirli bir saatte açar sabah kapatırdı ya… Aynı onun gibi.Üsttteki resime tıklayarakta duyuruyu okuyabilirsiniz. Valla ne diyelim… Biz öğrenciler için çok iyi oldu. Gerçi benim için bir şey fark etmiyor.Velim PCyi açmasını kapamasını bilmiyor. Velisi PC kullanmasını bilenler yandı.

7 thoughts on “E-Okul Geçici Süre Servis Dışı

  1. 😀 Mesala benim babanız veya anneniz int. anlamıyor ve karneyi görecek kadar gözleri görmüyorsa hemen e-okulun kaynak kodunu alın notları değiştiririn yaptığınızı sık kullanılanlara kaydedin😉

  2. murat dedi ki:

    valla ben tamamen kapadım annem babam bakıyordu artık açılmıyo :D:Dzuhahhahha:D

    YAŞASIN KÖTÜLÜK ZUHAHAHHAHAHA:D

  3. YHHA BENİM ZATEEEN BABAM GİRMİORDU AMA ANNEM ÇOK ÖNEMSİYOOR İNANMIYORUM BENİM ANNEM PC Yİ AÇMAYI BİLİYOOOOR EN İİSİ BEN PCYİ BOZAYIIIMMMM:d:d:dXXD HEPİNİZE (MUCK):D

Bir Cevap Yazın

