Yeni Tasarım Ve Değişimler

redblue
İlk önce herkesin yeni yılını kutluyorum. Ve yazıma başlıyorum.

Yılbaşından 1 gün önce TeknoYazar’a yeni temalar arıyordum. Bir ara gözüme K2-Lite teması çarptı. Dedimki ben bu temayı güzel hale sokarım. Bi header koyarım widgetleri sadeleştiririm güzel bir tema ortaya çıkar. Ardından geç saatlerde siz farkına varmadan tema çalışmalarına başladım. Ve temanın son haline geldiğimde çok güzel bir seçim yaptığımın farkına vardım.

Tema değişikliği bu şekilde sıra geldi diğer yeniliklere.

İlk önce TeknoYazar.Com’u satın aldık.Şuan aktif değil fakat domain bende. Yakında onuda yönlendirme yapacağım. Ardından blogumuzun pagerank’ı kötü bir süpriz yaşarak 4’den 3’e düştü. Şaşırdım doğrusu. Ben 5 beklerken 3  gelmesi çok acayip geldi.

Kısacası böyle. Daha bir çok projemiz var. Onlarıda yakında anlatacağım. Sağlıcakla kalın…

9 thoughts on “Yeni Tasarım Ve Değişimler

  1. okans dedi ki:

    ya tekno asna birşey sorucam bana sence en uygun tema hangisi ya da en çook hangisi yakışır.Yalnız header’ı olan temalardan

  2. okans dedi ki:

    teknoyazar’ın da görüşünü alalım.kendisine birşey sorucam zamanını aldım ama Arka plana Atatürk resmi veya Türkbayrağı nasıl koyarım site Arkaplanına

Bir Cevap Yazın

