Turkcelliler: Reklam Dinletin, Kontör Kazanın!

Tonla Kazan
Turkcell geçtiğimiz aylar süper bir hizmet başlatmışta haberimiz yokmuş. Sağolsun Nisanci93 arkadaşım bilgilendirdi de öğrendim. Turkcell’in TONLAKAZAN isminde bir servisi var. Bu servis sayesinde sizi arayanlara reklam dinletiyorsunuz, dinleyen kişi reklamın neresinde olursa olsun siz telefonunuzu açtığınızda 1 kontör kazanıyorsunuz. Bu tanım biraz karışık oldu. Daha açık anlatayım; şimdi önce siz bu servise abone oluyorsunuz. Abonelik ÜCRETSİZ. Abone olduktan sonra sitede bulunan dinletebileceğiniz reklamları seçiyorsunuz. Aradan bir kaç dakika sonra telefonunuza mesaj geliyor. Ondan sonra da sizi arayan kişilerin çağrılarını açtıkça 1 kontör kazanıyorsunuz. (Sadece reklamı dinletmekle olmuyor. Telefonu açarsanız 1 kontör kazanıyorsunuz.) Kazandığınız tüm kontörler birikiyor… birikiyor… her ayın 20’sinde hattınıza yükleniyor. (Eğer ayın 20’si hafta sonu veya resmii tatile denk geliyorsa, ödemeler ayın 20’sinden sonraki ilk iş günü içerisinde gerçekleştiriliyor.)
Önemli Not: Bir reklam müziğini en fazla 1 hafta dinletebiliyorsunuz. Bu yüzden her hafta siteye girip reklam müziğinizi değiştirmeniz gerekiyor.

Bu servis tam bana göre olmuş. Benim çok hoşuma gitti. Şu an bir Turkcell bir de Avea hattım var. Avea hattımı Turkcell’e taşımaya karar verdim. Sadece bu servis için değil. GNCTRKCLL’in Pazartesi ve Perşembe günleri Sinemalarda 2. Bilet bedava kampanyası nedeniylede taşınmaya karar verdim. Taşınma işlemlerinin nasıl gerçekleştiğini ve neler yaptığımıda bölüm bölüm blogumda anlatıcam. Böylece numara taşımanın daha tam olarak ne olduğunu bilmeyenlerede yardımcı olmayı hedefliyorum.

Bir Cevap Yazın

