TTNet Kullanıcılarının Dikkatine!

ttnet
2009 yılbaşından itibaren TTNet artık adrese fatura göndermeyecek. Hem doğaya katkı hemde masrafları azaltmak amacıyla TTNet artık adrese fatura gönderimine son veriyor. Peki müşteriler nasıl mı bilgilendirilecek? Müşteriler e-posta yolluyla ve SMS göndererek bilgilendirilecek. Bence böyle daha iyi oldu. Her ay boş yere kağıt israfı. Tabii bunu TTNet açısından düşünürsek TTNet kârlı çıkıyor ama sonuçta doğa korunuyor. Kağıtlar israf edilmiyor. Ben siteye girerek istenen bilgileri doldurdum ve artık evime fatura gelmesinden vazgeçtim. SMS ve e-posta bilgilerimi verdim, artık beni bu yollarla bilgilendirecekler. Sizde bu harekete katılın ve boş yere evimize gelen ve geldiği gün çöpe giden internet faturalarına artık son verelim! Artık teknoloji’nin nimetlerinden faydalanalım.

Ayrıca Türk Telekom ev telefonu faturalarında da E-Fatura’ya geçiş yapıyor. 2009 Yılbaşından önce Türk Telekoma E-Faturaya geçme isteği veren müşterilerine 6 ay boyunca şehir içi her yöne 10 dakika hediye ediyor.

One thought on “TTNet Kullanıcılarının Dikkatine!

Bir Cevap Yazın

