Google Chrome Hakkında

Google Chrome


TeknoMobi
yazısında bahsettiği üzere Google Chrome hakkındaki görüşlerini yansıtmış.Ardından bana mim olarak teklifte bulunmuş.Bende mimi kabul ederek yazıma başlıyorum.

Google’ın her ürününü sevdiğim gibi ilk çıktığında Google Chrome’uda sevmiştim. Uzun bir süre kullandım. Hızlıydı,güvenilirdi,ayrıca kullanımı kolaydı.Bu arada asla Firefox’u bırakmadım. Fakat sonradan Chromeden sıkılmaya başladım eklenti desteği yoktu.En önemlisi RSS desteği yoktu.Sonra soğudum Google Chromedan.Fakat bundan 1 hafta önce tekrar yükledim fakat tam versiyonunu.Yani betadan çıkmıştı en azından.Fakat betadan farklı bir yanını göremedim.

Fazla uzatmadan işin aslına girersek Chrome,İnternet Explorer’dan sıkılmış,internette sadece gezinme,haber okumak için giren kişilere özel yapılmış.Bir webmasterın ihtiyaçlarını malesef karşılamıyor.Fakat eklenti desteği gelirse iş değişebilir.

Son olarak şunu söyleyeyim Google en çabuk betadan çıkardığı ürün olan Chrome’u aceleye getirmekle hata yapmış.

Bu yazı bana mim olarak geldi bende mimi DosyaKağıdı,İbrahim Çakıcı,ŞafakO Blog,Golden Blog,Nucro ve Enes İlhan‘a gönderiyorum.

4 thoughts on “Google Chrome Hakkında

  1. Güzel bir yazı🙂 Görüşlerinize katılıyorum. Eklenti desteği olsada Firefox’un yapısına alıştığım için pek kullanabileceğimi sanmıyorum chromeyi..

Bir Cevap Yazın

