Park Edecek Alan Kalmadı

domainpark

TeknoYazar okurları size bir sorunu anlatmak istiyorum.

İnternetten geçimini sağlayan kişiler kıyıda köşedeki parasını domain işine yatırıyor. Bu çok güzel bir olay. Fakat sorun şuradaki herkes LLLL(Yani Dört Harfli) domainlere üşüşüyor.

Farklı projelerim vardı. Güzel bir domain alıp bu işden harçlık çıkarmak için kolları sıvadım. Başladım internette aramaya. Aklıma ne gelirse yazıyorum. Hepside park edilmiş. Fark etmiyor “com,us,net,org” hepsi dolu. Bu işi gerçekten birşey kazanmak için yapanlar var. Şuradaki örnekte olduğu gibi.

Kısacası anlatmak istediğim ; her yer park edilmiş ve bize alan kalmamış. Lütfen bu işi ABARTMAYIN. Ama şimdi onları eleştirirken kendimi düşünüyorum onlardan hiç bir farkım yok . Neden mi ? Çünkü benim elimde de bir LL domain olacak. Tabi düşerse…

2 thoughts on “Park Edecek Alan Kalmadı

  1. Haklısın aynı dert benimde başımda var.Sorun bana kalırsa 90 lardan 2000 lere geçerken domainlere yapılan ataklar,eğer orda aceleci davranıp işimize yarayacağını düşündüğümüz domainleri kapatsaydık.Şu anda bayağı bir köşelikdik.

Bir Cevap Yazın

