Yeni Alacağım Oyunlar

İlk önce herkesin kurban bayramını kutluyorum.

Bu aralar oyunlara daldım nedense.İlk önce Pes 09 ve Crysis Warhead’ı aldım.Ardından NFS Undercover şimdide hediye olarak CAD 5 ‘i aldım.

Fakat bana bunlar yetmedi ve kendime bir liste çıkardım. İşte 25-30 Ytl’ye alacağım oyunlar.

1-Race Driver Grid
2-Gran Turismo 5
3-Rockstar Games:Midnight Club Los Angales
4-NBA 2K9
5-Tomb Raider UnderWorld
6-Fallout 3
7-Grand Theft Auto IV
8-Far Cry 2
9-Mafia 2
10-Burn Out Paradise
11-Quantum Of Solace

Toplam 11 alacağım. Galiba bu ay oyun ayı olacak.🙂 Keşke oyunları yapan kişiler daha ucuza satsada orjinallerini alsak…

3 thoughts on “Yeni Alacağım Oyunlar

Bir Cevap Yazın

