MURO’nun sitesi güncellendi

MURO’nun resmii sitesi murofilmi.com geçtiğimiz günlerde güncellenmiş. Bugün fragmanları izleyerek biraz neşeleneyim diye siteye girmiştim. İlk dikkatimi çeken logonun altında biletlerin ön satışa çıktığı yazısı oldu. Hemen tıkladım. AFM Sinemalarının sitesine yönlendirdi. Filmin ilk çıktığı gün yayınlanacağı şubeler ve seanslar yazıyordu. Bende ilk çıktığı gün gidip izlemek istiyorum. İzmir’de ki Passtel şubesi ulaşım bakımından bana uygun olduğu için oraya gitmeyi tercih ettim. Seans olarak okuldan çıkınca gitmeyi düşünüyorum. Okuldan saat 15:00′da çıkıyoruz. Baktım 16:00 seansı var. 16:00 seansına bilet almayı düşünüyorum. Kaç para olduğunu bilmiyorum ama öğrenci 5 lira falandır diye tahmin ediyorum. 5 Aralık’ta mutlaka MURO’yu izlemek istiyorum. Sitesindeki fragmanlar ve kamera arkası görüntülere bakılırsa gişe rekorlarında A.R.O.G.’u geçecek gibi. Tüm Kurtlar Vadisi severlerde MURO’yu izlemeye gideceği için mutlaka A.R.O.G.’u geçecektir.
Hakan Ceylan

Bir Cevap Yazın

