DİKKAT! YouTube’a Giriş Kandırmacası!

Geçen hafta google’a “youtube giriş” yazdım. Arama sonuçlarındaki sitelerden www.youtubegiris.com ‘a girdim. Sitenin tasarımını falan güzel yapmışlar. Güvenilir bir site gibi görünüyor. Hiç yazıları okumadan direk giriş programını indirdim. İndirdiğim saat çok güzel çalışıyordu. YouTube’a doya doya girdim. Ancak gece oldu bilgisayarı kapattım, sabah uyanıp bilgisayarı açtığımda bi baktım bir sürü reklam gelip gelip duruyor. 10dk’da bi msn’den reklam geliyor. Sadece onla kalsa iyi. İnternet Explorer’a girdiğinizde giriş sayfanız otomatikman o programın yapımcı sayfası oluyor. Siz ne kadar istediğiniz siteye ayarlarsanız ayarlayın yine de o hep o üreten kişinin reklam sitesine giriyorsunuz. Velasılkelam demek istediğim şu ki o program güzel çalışıyor fakat bir sürü reklam yerleştiriyor bilgisayarınıza. Ayrıca programı silmek istediğinizde silemiyorsunuz.

Denetim Masası -> Program Ekle-Kaldır’dan kaldırmak istediğinizde programı kapatın yazısı çıkıyor. Programı kapatmaya çalışıyorsunuz kapanmıyor. Programın kurulumu System32’ye yapılmış. System32’ye girdiğiniz anda da bilgisayarınız otomatikman kendini kapatıyor. Yani o programdan kurtulmanın tek yolu format!!! Sağolsun bi arkadaşımda format cd’si varmış onun sayesinde bilgisayarcıya format parası vermekten kurtuldum. Ayrıca formattan sonra yine www.youtubegiris.com ‘a girdim. Anasayfada yazan yazıları dikkatle okudum. Hiç reklamdan falan bahsetmiyor anasayfada. Ancak sitenin sağ alt köşesindeki küçücük Gizlilik Sözleşmesi’ne tıkladığınızda başlıyor anlatmaya. Program T.C. Hukuk Kurallarına göre reklam yapabilir falanda filanda… Amman siz siz olun o programı sakın indirmeyin. Bi indirdinizmi tek çaresi format. Program sildirmiyor kendini. Eğer YouTube’a illa girmek mi istiyorsunuz. O zaman 2-3 gün sabredin. Ben bi yazı ile reklamsız YouTube’a nasıl girilir anlatıcam. Hiç bir siteye bağlanmadan (örn: ktunnel, vtunnel, emrahtube v.s.) sadece bilgisayarınızdaki bi dosyaya yeni birşey ekleyerek YouTube’a rahatlıkla girebilirsiniz. Aynı kapanmamış gibi www.youtube.com yazınca girebiliyorsunuz. Hemde reklamsız. 2-3 Gün içinde burada anlatıcam. Bekleyin…

2 thoughts on “DİKKAT! YouTube’a Giriş Kandırmacası!

  1. Filiz dedi ki:

    selam, bende aynı sitenin yalanına kandım, ama bu bilgisayara format atamam, ayrıca o siteden program indirdim ancak kurulmadı, yine de kontor kazandıran reklamlarla sürekli muhatap oldum, formatsız çözüm ne olabilir, program ekle kaldırda tanımadığım bir program ismi yok, formatsız bir çözüm yok mu?

  2. sistem geri yükleme yapabilirsiniz.
    başlat > tüm programlar > donatılar > sistem araçları > sistem geri yükleme > bilgisayarımı bir önceki zamana yükle > örneğin virus bulaşmadan önceki haline çevirin örneğin reklamlar bulaşmadan 1 hafta öncesine bu şekilde sisteme format atmadan 5 dk içinde sorunu giderebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

