Elastik Klavyeler çok iğrenç ama ilginç bir buluş


   Geçtiğimiz yıl (2007) çok önemli bir buluş gibi haber olan elastik klavyeler aslında çok iğrenç. Bugün elime 1 tane Everest marka elastik klavye geçti (resimdeki siyah klavye) bi deniyeyim bakalım nasıl bişe miş diye merak ettim. Yazı bile yazamıyorum. İnsanın eli sağa sola kayıveriyor. Elastik olduğu için düğmelere kolay kolay basamıyorsunuz. Ayrıca çok ufak. Elim klavyeden büyük kaldığı için 1 tuşa basacağım zaman 2 tuşa birden basıyorum. Bu benim özelliğim mi yoksa tüm insanlardamı böyle bilemiyorum.Siritiyor

   Yukarıdaki resimde gördüğünüz siyah klavye bugün elime geçen Everest Marka Elastik klavye. Onun üzerindeki beyaz klavye ise Beko marka orjinal klavye. 3 Yıldır beko’nun klavyesini kullanıyorum. O kadar çarpmama, sinirlendiğimde yumruk atmama rağmen hala sağlam duruyor.Masum Elastik klavyelerde zaten kolay kolay bozulmaz. Adı üstünde elastik. Yani plastik ve kıvrılabiliyor. Resimde düz gösterdim ama gazete kağıdı gibi kıvrılabilen bir klavye. Katlayınca mause kadar küçülebiliyor. Adamlar nasıl yapmış hayret valla.

   Sonuç olarak diz üstü bilgisayar kullananlara önerdiğim bir klavye türüdür. Ama diz üstünde de klavyeye ne gerek var? Zaten diz üstünün üzerinde kendi klavyesi var. Bence çok gereksiz bişey üretmişler. Güzel birşey fakat çok küçük. Biraz daha büyüğünü üretip masa üstü kullanıcılarını düşünürlerse o zaman çok satılır ve rahat kullanılır.

Bir Cevap Yazın

