Alışveriş Sitelerinden Kısa Bir Tur

Bu yazımız gerek benim gerekse arkadaşlarımızın çok aradığı bir konu.Ben bu blogu açmadan önce hep böyle bir yazı bulmak isterdim.Fakat bulamadım.Kendim açmaya kadar verdim.Lafı bırakalım konuya girelim.

Bu yazımızda sadece 5 tane alışveriş sitesini tanıtacağız.Yakında bu yazının 2. versiyonunuda yazmayı hedefliyoruz.

İşte o alışveriş siteleri:

En çok kullandığım,bir ürünü alırken ilk baktığım alışveriş sitesi.Bence şuan en düzenle,en seviyeli ürün şatış platformu.Adı üstünde hepsiburada.Ne ararsan burada var.Bu yazımız çok uzun olmayacak.Bizim amacımız sadece siteleri belirtmek.Benim vazgeçilmezim herzaman hepsiburada.

Estore.Com.Tr adını google reklamlarından duymuşsunuzdur.Resmi bir kuruluş.Kendi ofisleri bulunmakta.Alışveriş yapabileceğiniz güvenli adreslerden birisi.Tasarım olarak göze çok hoş geliyor.Geniş ürün seçenekleri ile onu baştacı yapıyoruz.

Türkiye’nin en eski alışveriş sitesinden birisi.Eskiden çok tutuluyordu.Yani televizyondaki reklamlarla.Artık köşeye çekilmişler işlerini ellerin geldiği kadar iyi yapmaya çalışıyorlar.Rakipsiz olduklarınıda biliyorlar.Doğan grubundan geliyorlar.Kurucular zaten ünlü.

E-Kolay.net
GeziSitesi.com
HepsiBurada.com
Nesine.com
Azbuz
GayetNet

Onların galiba.Grub sitelerimiz dediğine göre. 🙂 Bence işindeki en profesyonel site.

https://i2.wp.com/www.koysepete.com/images/header_logo.gif

Bir tasarım harikası.Bir ofisleri var.Sitelerinin adı ile alışveriş sitesi olduğu hemen anlaşılıyor.2003 yılından beri hizmet vermekte.İçgiyimden elektroniğe kadar hertürlü şatış mevcut.Fiyatların enucuzu burada.Öneriyorum.Ayrıca anında destek ile herzaman yanınızda.

Finalede böyle alışveriş sitesi yakışır.Türkiye’de duymayan insanın kalmadığı.Sıfır ve 2. el ürünlerin satıldığı en büyük alışveriş sitesi.Gittigidiyor buradakilerin en iyisi sayılır.Onlar kendini tüm Türkiyeye duyurmuş.Bizede ufak bir açıklama yapmak kalır.Başarılarının devamını diliyoruz.

9 thoughts on “Alışveriş Sitelerinden Kısa Bir Tur

  1. ipod aksesuar içinse elmasepetini tek geçerim fiyatlar biraz pahalı ama her karta 12 taksit yapıyor ve baya bir çeşit var.Hepside birbirinden kaliteli markaların

Bir Cevap Yazın

