Yeter Artık! Sana Diyorum TurkTelekom

Bugün Ömer abinin blogunu gezerken gördüm.Dailymotion kapatılmış.Neden acaba dedim.Ve sdn habere baktım.İşte o yazı

YouTube’dan sonra sıra Dailymotion’a geldi.

YouTube’a üst üste gelen erişim engelleme yasağından sonra arabirimini Türkçe yaparak ülkemizdeki internet kullanıcılarına hizmet veren dünyanın en büyük video paylaşım sitelerinden biri olan Dailymotion’a da mahkeme kararıyla yasak geldi. Yasağın gerekçesi, diğer erişim engelleme uygulamalarında olduğu gibi bilinmiyor. Bununla birlikte YouTube’un aksine, mahkemenin yasak getirmesine neden olan videoların, hızlı bir şekilde kaldırılması bekleniyor. Sonrasında ise söz, yine mahkemenin vereceği karara kalıyor.

İşte bu yazıyı okuduktan sonra TürkTelekomun ne haltlar karıştırdığını tekrar anlıyorsunuz.Youtube gitti onu anladık fakat dailymotionu kapatmak neyinize.Ben son sözü size bırakıyorum.

Bir Yanıt Bırakın

