Recep’in Tavuğu (1,2)

Recep’in Tavuğu 1 ile tüm dikkatleri üzerine çeken Turkcell, izleyenlerin büyük ilgisini topladı. Walla bende bu reklam filmi serisinin devamını bekliyorum. Çok hoş bir reklam tarzına imza atan Turkcell’i tebrik ediyorum. Komedi ile karışık bir şekilde kampanyalarını tanıtıyorlar. Umarım bu seri uzun uzun devam eder. Recep İvedik ile bu tavuk meselesi birbirine çok uyumlu karakterler.
Bu da serinin 2. reklamı. Çok komik devam ediyor. 3. bölümü şu an internette yok ama ben izledim çok komik. Recep İvedik filminde oteldeki ezik personel var ya hani receple beraber içen müdürden korkan, işte o personel bu sefer Turkcell’de güvenlikçilik yapıyor. Recep’de gece vakti tofaş-126 kırmızı renk arabasıyla Turkcell’in önüne geliyor.Elinede bi fener alıyor. Arabanın üstüne çıkıyor. Bağırıyor 😀 Sonra içerden güvenlikçi o ezik otel personeli geliyor. İkisi arasında komik diyaloglar geçiyor. Şahsen ben bu Recep’in tavuğu serisini çok beğendim. Uzun bi süre devam etmesini istiyorum.
Bir Cevap Yazın

