Kesintisiz 1 gün!

Blogcu son 2 aydır neredeyse her gün kesintilerle boğuşuyordu. Ama ne ilginçtir ki bugün 1 kere bile kesinti olmadı. Hayret.. Şaşırdım doğrusu. Sanırım bugün kesinti olmaması blogcunun iyiye gittiğine dair bir işaret 🙂 Aslında blogcudaki sorunları şu şekilde ele alabiliriz; blogcuyu kene soktu, yoğun bakıma alındı, aylarca doktor gözetimindeydi, öteki dünya’ya bi gidip bi geliyordu, ancak doktorlarımız sayesinde blogcu tekrar hayata döndü. İşte bu kadar. Ben ve diğer tüm blogcu kullancıları bugün rahat bir nefes aldı. Ama bu rahatlığı yine bi sorun bozdu. O kadar önemli bi sorun olmasada yinede çözülmesi gereken bir sorun. Blogcu üyelerinin profilleri nedense otomatik olarak kendini güncellemiyor. Ben mesela profil resmimi değiştirdim. Ama nedense yayındaki resmim değişmemiş. Ama normalde değiştirdim. Bir başka örnek olarakta ben hakkımda bölümüne başka bir yazı yazdım. Kaydetmiş. Baktım profilime. Eski yazı duruyor hala. Yenisini almamış. belki olmamıştır bi daha yazayım dedim. Baktım benim yazdığım kayıtlı olarak duruyor. Demekk ki blogcu üye profilleri bölümünde arıza var. Ayrıca bir arıza daha var. Bazı bloglarda yorum yazanların avatarlarıda görünmesi için avatar bölümü var. Örneğim benim MyLog‘ta. Yorum yazanın avatarının görünmesi lazım normalde. Ama görünmüyor. Nedenini bende tam olarak anlamış değilim. Blogcuya bildirdim. Bakalım ne diyecekler. Eğer yarında blogcu da kesinti olmazsa demek ki artık kesintilerin olmadığı bir blogcu bizi bekliyor… Ayrıca blogcu git gide wordpress’e benzemeye başladı 🙂 Bir kaç eksiklik olsa da yinede çok iyi gidiyor.

Haydi Blogcu, Durmak Yok, Yola Devam… 😀

Bir Yanıt Bırakın

