3. Ofis Savaşları Serisi :)

Az önce TeknolojiHerseyim.Com’u gezerken oradan volkan alabazın sitesine kaydı gözüm,biraz konuları inceledim.Bir video vardı çok beğendim.İşte Volkan Alabazın Günlüğünden 3. Ofis Savaşları 🙂

Hep böyle bir ofiste çalışmanın hayalini kurmuşumdur ama mesleğim yüzünden sonuçta sabah 8 akşam 5 bir ofis işim olmadı aslında olmasında. Aşağıdaki videoyu izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. Bu ofisteki kişiler gerçekten oyuncumu ya da ofis çalışanımı bilmiyorum bilgisi olan varsa da lütfen paylaşsın bizimle. Bu kısa filmi Pazar gününe uygun bir post olarak düşünüyor ve keyifli dakikalar geçirmenizi istiyorum en azından ofiste çalışan arkadaşlar için bir hayal olabilir ama yüzlerini baya bir gülümsetecektir. Bence herkes böyle bir ofiste çalışmak ister. Her şeyi geçtim kesinlikle süper düşünülmüş ve kısa metrajlı bile olsa benim param yok çekmek için diyen yönetmen adayları iki kamera yardımı ile neler başarılabileceğini görmüş olurlar bu video ile.

Bir Cevap Yazın

