Diline Sahip Çık!!

Az önce istatistiklerime baktım.Kim gelmiş,Kim gitmiş.Bugün En fazla iphone 3g fiyat diye yazarak gelmişler fakat buna benzer 3g iphone yazan 30 tane arama var.Sapıttım dedim ne oluyor böyle 🙂 Sonra biraz araştırdım 3g iphoneda üst sıralarda çıkıyormuşuz.

Biraz daha incelere inmek istedim ne göreyim.Bir ziyaretçimiz blogumuza “en iyi dovnload sıtesı” yazarak girince gülme krizlerine girdim.Yerlere yattım gülmekten. 🙂 Abi hadi anladık madem ingilizce bilmiyorsun peki neden loadı yazıyorsun.Açıkçası bizim halkımıza arama motoru kullanmayı öğretmek lazım.Bu işin espirisi fakat türkçemiz bu şekilde katlediliyor.Bunun önüne çıkalım

dil

Bir Cevap Yazın

