AntiVirüs Diyalogları ! Dikkat Kırılmayın :)

Avg

Antivirüs: Şşşşt nereye genç?
Virüs: Abi birisine bakıp çıkıcam hemen…
Antivirüs: Olmaz giremezsin yassah!!!

Antivirüs : Aaaaa Aaaaa sağa çek bakayım!
Virüs: Buyrun abi ne vardı?
Antivirüs: Bölgeye zarar veriyorsun. Tutuklusun.
Virüs: Abi be, sen al şimdi şu 20 YTL yi beni görme bak yanımda manita var.
Antivirüs: Tamam ama çok zarar vermeyin ha!

Data: Amca amca senin dosya boyutun niye bu kadar büyük?
Virüs: Seni daha iyi saklayabilmek için…
Data: Peki amca senin simgen neden diğerlerinden çok farklı?
Virüs: Sen gel bakayım bi şöyle. Ne tatlı şeymişsin sen öyle…

Virüs: Amman Trojen kavur excelleri, Amman trojen kavur bellekleri…..
Antivirüs: Şııııt len dürzü ne ediyon burda?
Virüs: Oooo abim gelmiş hoş gelmişşşşş. Nörüyon laaaa?
Antivirüs: Şimdi ben senin yedi ceddinden başlamam mı beeaaaa!!!
Virüs: Naş Yavrum Naşşşş biraz geç kaldın. Çoktan yayıldık sisteme!
Antivirüs : He He He Heyyttt beaaaa, abime sistemler feda olsun beaaa. Yürüüü beaaa…

Virüs: Abi ne kadar kazanıyosun bu işten?
Antivirüs: Valla ekmek parası zor çıkıyo.
Virüs: Abi sigortan varmı ?
Antivirüs: Yok be ne sigortası abicim ya
Virüs: Abi sen ne uğraşıyon burada, burada kazandığının iki katını vereyim, bizle takıl…
Antivirüs: Tamam ******* satayım.
Virüs: Saldırın ulan bu tamamdır

Virüs: Biri vardı nerde gördünüz mü?
Anti virüs: Ne edecen bakim?
Virüs: Hiç bi meselemiz var da…
Antivirüs: Anlat evladım.
Virüs: Abicim içeri gizlice girip sonraa……..
Antivirüs: Ben kimim biliyo musun?
Virüs: Yoooooooo
Anitivirüs: Dışarı lan ben buranın güvenlik görevlisiyim.
Virüs: Bu iş burda bitmeyecek geri dönecem.

Antivirüs: Buyrun amca ne arıyodun?
Çernobil: Oğlum burada bir harddisk diye bişi varmış nerede o?
Antivirüs: Abi düz git soldaki kapı.
Çernobil: Tamam oğlum sen biraz uzaklaş sağol.

Antivirüs: Nereye lan?
Virüs: Şu programa girebilir miyim?
Antivirüs: Niye lan?
Virüs: Abi benim yatıcak bi evim bile yok, nolursun bi günlüğüne…
Antivirüs: Geç bakem ama kimse görmesin seni.

Kaynak:Mustafac

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s