Blogcu.Com’dan Artık Ümit Yok

Bundan 4 ay önce içimde bir blog açma hevesi oluşup,blogcu.com’dan TrTekno adlı blogumu açmıştım.Blogcuya geçiş sebebimde blogsayfasi.com’daki Teknomix adlı blogumun yavaşlığı.Artık yetti dedim blogcuya geçtim.İlk başlarda güzeldi.Css yi blogcuda öğrendim.Sonra kendimi geliştirmek için temalar yaptım.Çok ilerlere geldim.Bu arada yine WordPress blogum CeptelefonuTr.Com ile uğraşıyordum.Blogcuforum.nette blogcu için konuşuyorduk.

Artık herkes blogcu.com un nasıl bir blog servisi olduğunu anladı.Nokta A.Ş’nin gerekli ilgiyi göstermediğini anladı.Artık herkes

Blogger,Turkblog,Bloggum,Wordpress.Com gibi blog servislerine geçmeye başladı.Bunların arasında biim blogumuzda var.Biliyorsunuz wordpress.com bir süre kapatılmıştı.Bu sürede blogcu kendini geliştirseydi üye kaybetmezdi.Bunun herzaman arkasındayım.Bence blogcu.com artık popülerliğini kaybetti.Fakat blogcu.com da durmak isteyen bazı insanlar bulunuyor.Bunları hala anlamış değilim.Ama onlarda birgün mutlaka bırakacak buna inanıyorum.

Yazımızın amacı blogcu.com un artık popülerliğinin azaldığını belirtmekti.Umarız canınız daha çok acımadan blogunuzu başka yerlere taşıyıp.Kendinizi garantiye almak.Şahsen ben böyle yaptım.Buradaki tüm yazılanlar benim düşüncemdir.Türkiye’de düşünce özgürlüğü olduğuna göre blogcu.com için artık elveda vakti gelmiş bulunmakta…

7 thoughts on “Blogcu.Com’dan Artık Ümit Yok

Bir Yanıt Bırakın

