En İyi 5 Teknoloji Sitesi

Yarım saat düşünerek bu konu hakkında yazı yazmaya karar verdik.Amacımız bir nebzede olsa hem teknoloji sitelerini tanıtmak hemde size yardımcı olmak.Hemen konuya girmek istiyorum.

Not:Buradaki Sıralama Karışıktır.Herhangi bir üst seviyelik gösterilmemiştir.

Chip Logo

Chip en sevdiğim dergidir.Yani neredeyse bütün sayılarını alırım.Şuan Türkiye’nin en iyilerinden.Zaten bu konudaki amacımız en iyileri tanıtmak.Neyse konumuza gelelim.Chip teknoloji sitesi olarak 1999 Yılının Eylül ayında yayına başlamış.Yani türkiye’nin en eski sitelerinden diyebiliriz.Şuan yayınladığı konularla tüm blog alemini etkiliyen bir yapıya sahip.Şahsen ben Blogcu.Com’da gezerken teknoloji sitelerinin hepsinde chip’in haberleri yayınlanıyor.Ziyaretçi sayısı Kaç K olduğunu bilmiyoruz.Ama türkiye’nin en iyi teknoloji sitelerinden birisi.

SDN

Çok sık güncellenen başka bir teknoloji sitesi.Aslında burada yayınlayacağın teknoloji sitelerş hep şirket bazında.Yani hepsinin bir ofisi var(Temsili Olarak).SDN olarak bildiğimiz  ShiftDelete.Net aslında bir dergi.Fakat neden kağıt üzerinde dergileri yok bilemiyoruz.Aslında biliyorumda bilmiyorum.Çok büyük kullanıcı kitlesine sahip.Türkiye’de de ismini duymayan yoktur herhalde.Tam benim kafamdan takılıyorlar.Çok iyi içeriğe sahip teknoloji sitelerinden birisi.

Adeta hızına yetişemediğim tek teknoloji sitesi.Çok fazla güncelliyorlar bende bu sayede daha güncel kalıyorum :) Sanki blog yazıyormuş gibi içten haber yazmaları benim en çok sevdiğim yanı.Türkiye’nin gururu diyebiliriz.Tamamen bağımsız(Arada Sırada Reklam)çalışıyorlar ve yazıyorlar.Doğrusunu söylemek gerekirse en sevdiğim teknoloji sitesi. :)

Cnet

Mynet ile ortak olarak yürütülen büyük teknoloji sitelerinden birisi.Şuan tüm türkiyede teknoloji haberleri yayınlayanların %90′ı cnet’ten haberlerini alıyorlar.Çok iyi bir kurum.Üstelik yurtdışındada namı yayılmış bir site.Tasarımını çok beğeniyorum.Çok sade fakat çok işlevsel.Takip etmenizi önereceğim güzel  teknoloji sitelerinden biri.

TeknoMag

Türkiye’nin en eski teknoloji sitelerinden biri daha.Benim teknoloji haberlerinde yayınlamamda bana çok yardımcı oldu.Benim için belki en önemlisi Teknomagdır.Çünkü sadece teknoloji sitesi gerçekten özgün çalışıyorlar.Son günlerde az güncellenmeye başladı.Fakat hala benim için en önemlisi.Teknoloji konusunda herdala giriyor.İncelemeleri çok güzel.Kendi telefonumu alırken bile buradaki incelemelere baktım.Burasınıda size tavsiye ediyorum.

En İyi 5 Teknoloji Sitesi” üzerine 36 düşünce

  1. TeknoYazar Yazıyı Yazan

    Anlamadım.Almadın derken _? neyi kastettin.:) ayrıca .com u diyorsan onun için biraz yazı yazmak lazım :) Ki para kazanalım.Ama baya gelişti harbiden :D

    Cevapla
  2. mobil

    veteknoloji güzelde copy / paste haberler aldıığğıı siteler bellio ilk sııradaki siteler kendi haberini üretse 10 numara olur bence

    Cevapla
  3. Ahmet Sorgun

    technolabs’ın haberleri, çok sıkgündellenmese de iyidir, yahoyt var, o da pek sık güncellemez ama haberlerindeki mizah anlaayışına hayranım, sonra teknoloca var, yeni galiba o da epey güncel, kaliteli yazılar var gördüğüm kadarıyla. pckoloji’nin haberleri de güzeldir. Vay be amma teknoloji sitesi biliyormuşum :) Gerçi daha var bildiğim de özellikle haber konusunda bunlar gayet iyi.

    Cevapla
  4. Ömer

    Bu YAŞAR veteknoloji`nin sahibi. Oradan buradan çalma yazılarla karşıma geçip birde kaynak göster demesi yok mu. Boğasım geliyor. :)

    Cevapla
  5. gökmen

    Veteknoloji en iyilerin arasında yer almalı fakat bir gözlemimi ileteyim http://www.pcgunlugu.com adresinden yayın yapan ve PC Günlüğü büyük sitelere yaklaşmaya aday gibi görünüyor. Sürekli takip ediyorum ve sürekli gelişiyor…

    Cevapla
  6. american police levels

    Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;)
    I am going to come back once again since I book-marked it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be rich
    and continue to help others.

    Cevapla
  7. Talip Demirağ

    Çok güzel bir değerlendirme olmuş elinize sağlık. Donanımhaberi es geçmemek lazım. Ama onu bu listeye almıyorsanız bana göre listede SDN başta olmalıydı.
    Arkadaşlar da bu işe merak sardı, güzel bir ekip kurup başladılar, sanırım şu an deneme amaçlı yayındalar. İsim de güzel, teknosanın mottosunu nasıl almayı becerdiler bilemiyorum ama :D Tavsiye ederim arada bakın
    http://www.herkesicinteknoloji.com

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

